דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תטא הילינג לריפוי 

מאת    [ 06/09/2011 ]

מילים במאמר: 641   [ נצפה 2162 פעמים ]

מהו תטא הילינג

השיטה משלבת יכולות רוחניות וקבלת תובנות ומסרים מהרקיע השביעי – רקיע שכולו אהבה לבין עבודת מודעות בתדר תטא (תדר של חלימה בו מאטים את גלי המוח) הפותח דלת רחבה אל התת מודע ומאפשר להסיר פחדים, מחשבות שליליות ואמונות החוסמות אותנו מלהגיע לשפע למקומות טובים בחיינו.

הטיפול נעשה על ידי שיחה בין מטפל למטופל כאשר המטפל מתחבר אל מקור הבריאה על ידי גלי תטא בו יכול לקבל ידע ואהבה ללא תנאי ולעשות טרנספורמציה לכל אמונה או חשיבה.

מדוע אנו צריכים לשנות לשלוף אמונות ולשפר את החשיבה החיובית. מדוע איננו יכולים להסתפק במה שאנחנו כאן ועכשיו.

ננסה לענות על השאלה מורכבת – ראשית אם נתייחס מבחינה רוחנית ודתית – אזי החיים האמיתים הם החיים העליונים – אנו כאן רק כדי לשפר את עצמנו ולקלף כמה שיותר קליפות שמכסים את נשמתנו כדי להתחבר אל הבורא.

אך אם נתייחס לחיינו כאן הפיזיים כאנשים שאינם דתיים אלא מאמינים ויודעים שיש בעצם כוח עליון המכוון אותנו. יש כוח עליון המחבר אותנו אל הסביבה שלנו – כך שלא לשווא אנו מתחברים לאנשים כאלה ואחרים – נוכל להבין שרק אם נשפר את עצמנו נוכל להביא לשיפור הסביבה.

כי ברגע שאנו משפרים כאן את חיינו בעולם הפיזי אנו משנים את אותו קארמה ואת גורלנו בעולם העליון.

תטא הילינג מדבר על חיבור בינך לבין הסביבה אם הדומם אם הצומח ואם בעלי החיים והאנשים כגוש אחד בין המולקולות. בתטא מחלקים את העולם לרקיעים שבכל רקיע נמצאת קבוצה מסוימת ואותה קבוצה בעצם נמצאת בקבוצה האלוהית – כך שבנו נמצאים כל הקבוצות ואנו גם נמצאים שם.

דיפאק צ'ופרה מציין כי בעצם העולם כולו נמצא בתוכך – כך שאינך יכול להתעלם ממנו כלל והוא מסביר זאת עפ"י החלומות כפי שאנו חולמים בלילה וזה נראה לנו כמוחשי לחלוטין כבמהלך האירועים שקורים ביום מחוץ לנו.

אם כך נותר לנו בעצם לשפר את עצמנו ואז כל עולמנו ישתפר. זהו בעצם הקארמה – אשר מורכבת מכל המחשבות שיש לנו, מכל האמונות, וכל המעשים שלנו ביום יום כלפינו כלפי הסביבה שלנו וכלפי העולם בכלל.

דיאפק צ'ופרה – רופא קונבנציונאלי שנעזר ברפואה הוליסטית כולל שחזור גלגולים מסביר את ההתייחסות שלנו עם הסביבה בדיוק כפי התייחסות של התאים בגופנו.

הוא מסביר לפרטי פרטים כל קבוצת תאים בכל איבר ואיבר את תפקידם וכיצד כל אחד פועל למען השני כדי שהמערכת הגופנית תעבוד כמו שצריך. במחלות אוטואימוניות הוא אומר שפושט קבוצה של תאים מחליטה שהם בעצם לא שייכים לקבוצה אחרת של תאים וקוראים להם "ההם" ואז מתחילה דחייה של התאים ביניהם מה שגורם למערכת להיאבק ביניהם ומתפתחת מחלה.

כך גם אצל האדם כאשר הוא רואה את עצמו כחלק נפרד מכולם ומנסה בכל כוחו לקחת לעצמו בלבד מבלי להתחשב באחר הוא בהחלט מתחיל את המאבק הנגדי. מאבק זה לא רק שהוא מתבטא כלפי האחר הוא כמובן מתבטא גם בגופו הפנימי של אותו בעל אגו. המאבקים הפנימיים והחשיבה השלילית המתרחשת באותו זמן במוחו משחררים את כל המולקולות החשמליים לכל איברי גופו ויוצרים אי הרמוניה שלמה בגופו.

אותו מאבק אינו צריך להיות במלחמה פיזית, בחוסר כבוד אלא אפילו רק במחשבות או במקצת במילים שליליות – אשר יגרמו לסליל שלם של החשיבה להיות שלילית לחלוטין להעביר לגוף מסר שלילי ולא נכון וליצור קליפה נוספת בקארמה שלו כדי לחסום אותו במקביל מאותו עולם עליון.

העצמה היא בעצם תהליך מתמשך אשר צריך להתחיל בחיינו כילדים בחיזוק הנפש שלנו. ומאוחר יותר להבין את ההתנהלות שלנו האם היא מגיעה מתוך אגו וצרכים אישיים שלנו או שמתוך פחד לאבד משהו ו/או אולי מתוך אהבה או חוסר אהבה שלנו לעצמנו או שלנו לסביבה או של הסביבה אלינו.

העצמה חייבת להיות לאורך חיינו – היא בעצם הרוחניות – למידת המודעות – לדעת את הנפש והנשמה שלנו לצרכיהם, לרצונותם החופשי  ולהרמוניה הכוללת את הסביבה כולה.

העצמה מגיעה מתוך האי נוחות שלנו בחיינו ולפעמים אפילו מתוך הכאוס רק אם נשכיל להבין שהכל נעשה לטובתנו כדי שנשפר ונתעצם.

בתטא הילינג ההעצמה נעשית בהליך מקוצר יותר מאחר והתובנות המתקבלות נעשות במהלך הטיפול עצמו על ידי אהבה ללא תנאי של היקום העוטף אותנו.

 

שרה ביתן

מורה ומטפלת בתטא הילינג

0502667779

http://haderech-laor.co.il/apage/60808.php

 

 

 

שרה ביתן מורה ומטפלת בתטא הילינג מנחת קבוצות דמיון מודרך וריפוי אינטואיטיבי 0502667779 - orhous@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב